بسم رب الشهدا و الصدیقین

(اطلاعیه شماره 1-قبل از ثبت نام حتما مطالعه نمائید)

شیعه شدن و شیعه ماندن هنری بزرگ است ،خصوصا حال که آخرالزمان است و شیعه را به شرط تنوری می خرند و آتش کف دست.

در این آشوب بازار به مقام منّا اهل البیت رسیدن هنری است بس عظیم...

و خادم به مقام منّا اهل البیت می رسد.

به حول و قوه الهی ثبت نام داوطلبین خادمی شهدا در مناطق عملیاتی کشور در سال 94-93 از تاریخ 93/09/25 لغایت 93/10/05 با تکمیل فرم ثبت نام و گذراندن مراحل گزینش به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

نکات مهم

1- سایت رسمی ثبت نام خادم الشهدا، همین سایت می باشد.

2- داوطلبینی که درسالهای گذشته ثبت نام نموده اند،مجددابایدنام نویسی نمایند.(در صورت انجام مصاحبه و پذیرش در سالهای قبل، نیاز به مصاحبه مجدد نیست.)

3- در انتهای نام نویسی، نام کاربری و رمز ورود (گذرواژه) به ایمیل شما ارسال می شود. در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.(نام کاربری داوطلبین، کد ملی هر فرد می باشد.)

4- تمامی اطلاعات مندرج در فرم نام نویسی به صورت صحیح و کامل پر شود.( فرمهای ناقص و درج اطلاعات غلط باعث ابطال ثبت نام می شود.)

5-شرایط ثبت نام و پذیرش نهائی خادمین شهدا به شرح ذیل می باشد:

- احراز شرایط لازم اخلاقی- اجتماعی و سیاسی

- عدم فعالیت در گروههای معاند سیاسی

- داشتن حداقل 18 سال برای خادمین عمومی و حداقل 16 سال برای خادمین دانش آموزی

- همراه داشتن رضایتنامه برای خادمین خواهر و خادمین زیر 18 سال

- دو نفر معرف روحانی یا پاسدار (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از پروفایل خود دریافت و بعد از تکمیل به دفاتر کمیته های استانی تحویل نمائید.)

تاییدیه صحت سلامت روحی و جسمی از مراجع ذیربط (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از پروفایل خود دریافت و بعد از تکمیل به دفاتر کمیته های استانی تحویل نمائید.)

- انجام مرحله مصاحبه و گزینش (داوطلبینی که قبلا پذیرش شده اند،نیاز به مصاحبه مجدد ندارند.)

6- تمامی داوطلبین بعد از نام نویسی ، جهت گزینش و مصاحبه توسط کمیته های استانی فراخوان می شوند.(به دلیل جلوگیری از ازدحام ، کمیته خادمین استانها به صورت زمان بندی شده، اقدام به فراخوان و گزینش و مصاحبه خادمین گرامی خواهند نمود لذا از تماس و یا مراجعه غیر ضروری خودداری فرمائید.)

7- گزینشها فقط توسط کمیته خادمین مستقر در استانها صورت می گیرد. (شماره تماس کمیته های خادمین استانها را از اینجا دریافت نمائید.)

8- در مرحله گزینش و مصاحبه، اطلاعات مندرج در پرونده ها و ... بررسی می شود. لذا در صورت نقصان پرونده ( اعم از عدم درج عکس، پرننمودن گزینه ها وجدولهای مندرج در سایت و یا درج اطلاعات ناقص و غلط و ...) پرونده خادمی رد می شود. لذا داوطلبین گرامی باید توجه داشته باشند، در صورت درج اطلاعات ناقص و .. تا زمان گزینش آن را کامل نمایند.

9- داوطلبینی که پیام تائیدیه نهایی را از کمیته مرکزی خادمین دریافت می کنند، به کسوت خادم افتخاری نائل آمده و جهت انجام ماموریتها و برنامه های مختلف خادمی شهدا فراخوان می شوند. (در طول سال و همزمان با اجرای برنامه های راهیان نور، از خادمین داوطلب جهت اجرای برنامه های خادمی و یا اعزام به مناطق عملیاتی استفاده خواهد شد.)

10- برنامه های راهیان نور و خادمی شهدا شامل خادمی در مناطق عملیاتی جنوب، شمال غرب، غرب، راهیان نور دریایی، خادمی گلزارهای شهدا و یادواره ها و ... می باشد که متناسب با زمان اجرای برنامه ها، اطلاع رسانی ها خواهد شد.

11- قبول شدن در مرحله گزینش به منزله اعزام نبوده و جهت اعزام به مناطق عملیاتی، با دفاتر کمیته های استانی تماس حاصل فرمائید.

12- جهت کسب اطلاعات بیشتر با کمیته های خادمین مستقر در استانها تماس بگیرید. در صورت داشتن شکایات و پیشنهادات میتوانید با شماره های 02536671404-09197897886 و یاسامانه پیامکی 200001404 تماس حاصل فرمائید.




ورود کاربر


فرم ثبت نام خادمین شهدا


لیست شماره تماس کمیته های استانی


راهنمای ثبت نام کاربران